دیار نخل و رود

دیار نخل و رود

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 97873
تعداد مطالب : 153
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1


چشم مادر _ به مناسبت روز مادر

دیار نخل و رود_ مادرم خاک پاتم،همیشه نگران ما بودی وهستی

 

احساسات اون برای من هیچ اهمیتی نداشت.دلم می خواست از اون خونه برم ودیگه هیچ کاری با اون نداشته باشم.سخت درس خوندم وموفق شدم برای ادامه تحصیل به سنگاپور برم.اونجا ازدواج کردم.واسه خودم خونه خریدم،زن وبچه وزندگی...
از زندگی،بچه هاوآسایشی که داشتم خوشحال بودم،تا اینکه یه روزی مادرم اومد به دیدن من.اون سالها منو ندیده بود وهمینطور نوه هاشو.
وقتی ایستاده بود دم در،بچه ها به اون خندیدند ومن سرش داد کشیدم که چرا خودش رو دعوت کرده که بیاد اینجا،اونم بی خبر.سرش داد زدم:" چطور جرات کردی بیای به خونه من وبچه ها روبترسونی.".گم شو ازاینجا!همین حالا
اون به آرامی جواب؛"اوه خیلی معذرت می خوام مثل اینکه آدرس رو عوضی اومدم" وبعد فورا" رفت واز نظر ناپدید شد.
یک روز یک دعوت نامه اومد در خونه من درسنگاپوربرای شرکت درجشن تجدید دیداردانش آموزان مدرسه،ولی من به همسرم به دروغ گفتم که به یک سفرکاری میرم.بعدازمراسم ،رفتم به اون کلبه قدیمی خودمون؛البته فقط ازروی کنجکاوی.
                        همسایه ها گفتند که اون مرده

دیار نخل و رود- مادر نازنینم که حتی نگران نوه هایش هم هست.دوست دارم

 

ولی من حتی یک قطره اشک هم نریختم.اونایک نامه به من دادند که اون ازشون خواسته بودکه بدن به من.
"ای عزیزترین پسرمن،من همیشه به فکرتو بوده ام،منو ببخش که به خونت توسنگاپور اومدم وبچه هاتو ترسوندم،خیلی خوشحال شدم وقتی شنیدم داری میآی اینجا،ولی من ممکنه که نتونم ازجام بلند شم که بیام تو رو ببینم.وقتی داشتی بزرگ می شدی ازاینکه دائم باعث خجالت تو شدم خیلی متاسفم.آخه می دونی....
وقتی تو خیلی کوچیک بودی تویه تصادف یک چشمت رو از دست دادی،به عنوان یک مادر نمی تونستم تحمل کنم وببینم که تو داری بزرگ میشی بایک چشم،بنابراین چشم خودم را دادم به تو.برای من افتخار بود که پسرم می تونست با اون چشم به جای من دنیای جدید رو بطور کامل ببینه.
                                     مادرت!!!!

 


نويسنده: قاسم شجاعی تاريخ: جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to ghasem.shojaei.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com